Системи безпеки для офісу

Системи безпеки для офісу

Системи безпеки офісу - це готове рішення для контролю і безпеки офісу (офісного центру) під ключ. Система включає в себе все можливе обладнання для гарантії безпеки персоналу та своєчасного попередження катаклізм і різного роду природних катастроф.

Для установки системи безпеки офісу необхідно оформити заявку у нас на сайті або зателефонувати за вказаними телефонами. Ми швидко сформуємо комерційну пропозицію, а наша бригада оперативно виконає установку системи.

Сучасні системи безпеки офісу

Нашою компанією розроблена комплексна система безпеки для забезпечення ефективного захисту офісу і офісних приміщень. Це готове рішення включає в себе:

  1. систему відеоспостереження,
  2. систему контролю і управління доступом,
  3. систему обліку робочого часу,
  4. систему охоронної та пожежної сигналізації.

Це обладнання може бути змонтовано як комплексно так і окремо.